Min definition av ångest

Datum: 2011-09-20 Tid: 19:16:34
Kom hem halv fyra, tänkte att en powernap skulle ju sitta lika gött som fettet i en BigMac. Vaknar kvart i sju och ångesten jag får kan jämföras med dessa tjeckiska dockteatrar som man tvingades titta på på Bollibompa när man var liten.

När jag har powernapat längre än en halvtimme är det som att man skulle köpa en jävla DVD-box med tjeckisk dockteater greatest hits, tejpa upp ögonlocken, binda fast sig själv i fotöljen och bara sträckkolla.

Jag vet liksom inte vad det är för sjukt viktiga sysslor jag skulle missa när jag vilar bort några timmar på kvällningen. Qualitytime med min vän facebook liksom?

Nu ska jag laga lax. Duscha skulle jag behöva också, luktar lite lax med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<