Onödigt

Datum: 2011-09-20 Tid: 20:53:31
Tycker det är roligt att lyssna på när min pappa ringer. Ja alltså, jag är inte född i en grotta. Kanske inte roligt som att åka bergochdalbana, se någon ramla eller när ett barn gråter. Lustigt kanske är ett bättre beskrivande ord. När han ringer till typ Telia eller vad det nu kan vara, presenterar han sig som "Ja hejsan, Kent från Alunda här". JAHA, Kent från ALUNDA! När du sa Kent så tänkte jag, hmm vem bövelen kan det vara, men när du nämnde metropolen Alunda så förstår jag ju precis vilken Kent det är."

En annan grej som är precis lika onödig är när man råkar fisa tillsammans med andra människor. När man liksom försöker dölja den där fisen med att göra ljud som ska likna en prutt, typ skrapa lite med foten mot golvet eller göra små hostningar. Det enda man möjligtvis lyckas med är att få folk att tro att man har tics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<