Får man skriva om sånt här?

Datum: 2011-09-20 Tid: 21:25:19
Sänker härmed statusen ännu ett hack på denna blogg.
Jag: Men blä, jag vill inte ha menssidan av täcket.
Pojkvän: Det kommer ju från dig, då får du dras med det.
Jag: Så om du (jag tänker inte skriva ordet) *kroppsvätskar* ner ena sidan av täcket så får du sova med det?
Pojkvän: Nä, det är ju en gåva från mig. Det är som att du skulle få en Pepsi och hälla ut den, då är det ju ditt eget fel liksom.
Logiskt, logiskt.
Sänker härmed statusen ännu ett hack på denna blogg.

Jag: Men blä, jag vill inte ha menssidan av täcket.
Pojkvän: Det kommer ju från dig, då får du dras med det.
Jag: Så om du (jag tänker inte skriva ordet) *kroppsvätskar* ner ena sidan av täcket så får du sova med det?
Pojkvän: Nä, det är ju en gåva från mig. Det är som att du skulle få en Pepsi och hälla ut den, då är det ju ditt eget fel liksom.

Logiskt, logiskt.

Kommentarer
Postat av: Dan

ja men det är väl inte mkt att säga i frågan. Manlig logik segrar alltid!

2011-09-20 @ 21:56:03
Postat av: Anonym

fyfan, vilket underbart inlägg!

2011-09-21 @ 21:10:15
Postat av: ida

Jag älskar nivån i din blogg. Haha :D

2011-09-22 @ 18:40:16
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<