Kriget mot månlandskapet

Datum: 2011-10-31 Tid: 10:42:11

Idag har jag varit hos farbror doktorn med min hy. För dem som inte har träffat min hy kan jag säga att hon är en hora som knullar mitt liv. Jag är fetare än en friterad pizza och har mer röda prickar än ett herpesinfekterat könsorgan.

En vecka innan besöket körde jag igång odla-finnar-projektet, jag ville alltså se så jävlig ut som det bara gick inför det stundande besöket så att jag kunde få någon kick ass-stark medicin. Jag har följt alla regler; inte tvättat makeup-paddarna så att skiten legat och verkligen grott, sovit med smink, tvättat ansiktet med tvål och shampo, kletat in mig med hundbajs och satt en påse över för att behålla värmen.

Och givetvis, giiiiivetvis så ska min hy knulla mig lite ytterligare. Vaknade idag med slät hy som ser helt okej ut.

Jaha, fml.

Doktorn tyckte inte att det inte såg så farligt ut. Han sa att jag kunde få en hyffat stark medicin om jag gjorde något slags "job".

Har fått rätt stark medicin nu.


Kommentarer
Postat av: Temon

oh julia, du är hemsk:D vet du om det^^?

2011-10-31 @ 13:52:35
Postat av: Anonym

vad var det för medecin, vad hette den ,fick nämligen just en jag med för finnar..

2011-10-31 @ 17:49:26
Postat av: Julia

Temon: Nu blir jag sårad!

Anonym: Dalacin.

2011-10-31 @ 20:27:46
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<