Ett meningsfullt litet skitinlägg om... ra ta ta, byxor!

Datum: 2011-10-11 Tid: 07:31:10
Jag köper alltid jeans som är så tighta att jag inte kan andas i eller sitta ner med dem. Lika logiskt som att köpa en bil som man inte kan köra eller anställa en hushållerska om man ändå inte kastar tuggummin på golvet eller bajsar bredvid toan bara för att man kan eftersom hon ändå kommer nästa dag och kirrar biffen så att säga.

Varfan var jag? Jo! Jeans. Valen man har är att använda bekväma brallor som ens röv ser ut som en PRO-ordförandes i, eller jeans som är smickrande för ens figur men som man inte kan äta, andas eller sitta med.

Aktiviteter som är lika viktiga som puffa-knappen på facebook, resonerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<