En liten historia

Datum: 2011-10-02 Tid: 19:00:39
Dax att förtälja historian om hur det kom sig att jag började hänga med Fredric.

Det började med en förfest den 18:e februari.



Följt utav utgång på Värmlands - köttmarknaden.

Jag var med andra ord bra taggad, och plötsligt fick jag syn på mitt kommande offer; en jävligt snygg kille gick förbi på dansgolvet. Med samma inställning som matadoren om tjuren Ferdinand; hooonom ska jag ha!, följde jag efter och körde mina bästa raggarmovez. Det gick hem.



Första bilden, en kompis smygfotade oss.

Sedan följde några hektiska halvtimmar då vi försökte hitta sovplats. Jag ville ju ligga för fan. Det lyckades inte, och jag fick gå hem utan. Happ. Det var det ligget. Honom ser jag aldrig igen, tänkte jag. Då kan jag ju lika gärna blogga om det, resonerade jag dagen efter och slevade upp det här inlägget.

Freddan googlade upp mitt namn på hitta.se och spanade in min facebook där min bloggadress stod fullt synlig. Jag dog lite smått när jag fick reda på att han läst skiten, men man får väl säga att det var det som kirrade biffen. När han läst det så messade han.

När han sedan flyttade till stan började vi hänga. Jag betalade 100 spänn för varje dejt med ingenjören. 150 så ingick kroppskontakt. Bra deal.









Sen blev det lite awkward där ett tag, Freddan började dejta min mamma. Men vi kom över det, och nu känns det okej. Keep it in the family, liksom.

F gjorde klart i tidigt stadium in i vårat dejtande att han inte ville ha något förhållande. Bra, tyckte jag som hade tänkt vara singel resten av min studietid.

18:e augusti, 6 månader på pricken efter den där kvällen på Värmlands bestämde vi oss för att bli tillsammans.



Och jag tycker så extremt mycket om dig Freddo-Peddo...

Kommentarer
Postat av: Ann

Gulligt! <3

2011-10-02 @ 22:37:30
URL: http://vickelbyponny.blogg.se/
Postat av: Kristin

Måste bara säga att du är så härlig. Läser och

skrattar mycke!!

2011-10-03 @ 01:29:49
URL: http://www.myaloevera.se/kristin
Postat av: Julia

Tack! :D

2011-10-04 @ 09:32:56
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<