Det dummaste

Datum: 2011-10-02 Tid: 22:40:24
I somras begav jag mig till Gävle för utgång med mina kusiner på Heartbreak. Lyckades bli så brutalt klappfull att en uteliggare uppväxt på T-röd skulle ha ansetts som en redig och sund person i jämförelse. Jag tappade bort mina kusiner, och det jag mindes dagen efter var att det var så lite folk ute. När jag sa det till Therese höll hon inte med, utan sa tvärtemot att det var ju ganska mycket folk ute igår.

På Heartbreak finns det ett litet minidansgolv högst upp där alla 40-taggare hänger och dom spelar gamla schlagerdängor. Jag hade parkerat min röv däruppe hela kvällen, och inte fattat att själva nattklubben för de som fortfarande hade egna tänder kvar var på nedervåningen.

MEN.


Det blondaste priset går ändå till min gode vän Emil som spelade memory på sin praktik. Bör tilläggas att han hade praktik på ett demensboende.

Spela memory mot personer med minnesskador, det är ta mig bövelen det bästa jag någonsin hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<