De små värdefulla ögonblicken i livet

Datum: 2011-11-29 Tid: 21:02:05

Har skjutit upp pluggandet hela kvällen med följande anledningar i kronoligisk ordning:


1) Jag måste kolla på Top Model säsong 3 som jag redan sett 142 gånger för det kan ju vara kul att se den ännu en gång.

2) Måååååste seeee kvalitétsprogrammet Unga Mödrar (är på DANSKA. Redan här, hörrni).

3) AAHHH!! 16 and pregnant, min favvo! Redan sett avsnittet, men vem fan bryr sig.

4) MÅSTE sitta två timmar på facebook, kan ju faktiskt missa något revolutionerande annars. Så som uppdateringar om vädret och vem som ska åka och jobba och så vidare.

5) Tankar den senaste Amateur child molester-filmen för att stilla min oro. Ahhhhh...

6) Kommer till slut på mig själv med att sitta och lyssna på Fest hos Mange och Jul hos Mange efter varandra.


Det var väl ungefär där jag kom till insikt om att jag antingen borde börja plugga eller ta mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Älskar raderna om facebook - så jävla klockrent! Bara väder och jobb jämt och ständigt. Men ändå så kan man likförbannat inte låta bli att hänga där.



Kanske säger mest om en själv än de som publicerar inläggen... Men det fokuserar vi inte på någe mer.

2011-11-29 @ 23:46:53
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: ida

så himla rätt

2011-12-02 @ 14:51:17
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<