Tvärtslut trots vågrät ställning hela dagen

Datum: 2011-05-07 Tid: 22:44:09
"Nämen åh, undar vad Julia har gjort idag? Undrar hur hon har det?"
är förmodligen frågorna som cirkulerar i era skallar just nu.

Då kan jag säga såhär, att jag har varit bakis idag. Dock haft ett satan
i mig otroligt sommarväder, så har legat på en gräsmatta och solat hela
dagen med fet mat och mycket trevliga kisar till sällskap. Eller ja, trevliga.
Nu ska vi inte överdriva. Dom var väl helt okej. Det var ju inte så att jag
kräktes av att vara i deras närhet. Kanske önskade att jag varit någon
annanstans. Att jag hellre satt på en bänk tillsammans med A-lagare. Att
jag var Fritzlad i någon källare och den enda att umgås med var min fader.
Men ja, dom dög väl om vi säger så.

Nu ska jag sova. Det kan ni anteckna i era små böcker, eller vad ni nu gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<