Tvångstankar

Datum: 2011-05-17 Tid: 21:17:51
Problemet för mig när jag pluggar det jag gör nu är att jag fastnar på saker som tillexempel "När sväljreflexen väl har satts igång går den inte att avbryta". Då bara måste jag försöka överbevisa kunskapen och sitter som en komplett retard i någon halvtimme och försköker ångra en sväljning av mitt eget saliv. Något form av hopp att kunna skicka ett brev till författaren och skriva HAH, nu hade du visst feeeeeeel, jag är bäst och du kan skriva om hela boken.

Detta förstör mitt liv.

Precis som en gång när jag läste i KP att det inte går att titta när man nyser. Har inte kunnat släppa det än.

Eller när någon sa att man inte kan överleva om man skär av sig halsen. Tvungen att testa varje kväll. Kan. Inte. Släppa. Det...

Kommentarer
Postat av: carro a

kan du slicka på din armbåge då?

2011-05-18 @ 21:30:51
Postat av: Julia

Don't even go there, Carro....

2011-05-18 @ 22:38:51
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<