Tips från coachen

Datum: 2011-05-18 Tid: 14:01:40
Repliker från ungdomens glada dagar som fortfarande funkar vid hjärnstillestånd:

- Du kan va det.
In your face. Omöjligt att kontra med något. Hade nästan glömt bort hur mycket jag nötte detta för ett par år sedan, ber om ursäkt i efterhand till alla i min närhet.

- Tror du jag tänker säga det till dig eller?!
Klassiker i lågstadiet. Man fick en fråga av något smartass till ungjävel som hade lärt sig något nytt, typ "Vet du vad som kommer efter tusen?". Istället för att stå där som ett fån och säga jag veeeet intee och börja grina, så langar man denna line. Klockrent.

- Då säger jag till min mamma!
Ingen beskrivning behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<