Jobbigt problem

Datum: 2011-05-05 Tid: 16:20:21
Finns en sak som rubbar hela min tillvaro.

Det är att jag föredrar McDonald's.

Att säga att man vill gå till Donken när det är dags för käk är ungefär
som att gå in i en kyrka och pissa i dopfunten; funkar, men kanske
inte helt lämpligt.

Alla jävlar gillar ju Max. Jag hatar Max. Att säga att man hatar Max
är som att... jag skiter i mina metaforer, ni fattar grejen.

Men nu är det sagt, jag hatar Max och älskar sunk-Donken och när
jag träffar på en människa som också gillar McDonald's ska jag föda
dennes barn och leva i fullständig symbios med denna okända
tvillingsjäl för resten av mitt liv.



I och för sig är jag alltid väldigt snygg när jag besöker Max.

Kommentarer
Postat av: tessi

jag hatar också max! varför finns det ens? donken fårlajf!

2011-05-06 @ 13:10:52
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Karin

alltså jaaaa! äntligen någon som förstår! har aldrig vågat säga att jag föredrar donken istället för max till någon annan än dig! typ

2011-05-06 @ 13:18:35
Postat av: annika

Jag älskar donken!max är absolut inte lika gott

2011-05-10 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<