Oldie Goldie

Datum: 2011-05-17 Tid: 12:16:17



Nykläckt. Vem kunde ana att ur denna unge skulle det växa fram en bloggtalang utan dess like.


Fashionista redan då. Och blöja hade jag också, precis som nu.



Gissar på att det var här jag hörde den gamla godingen om tomaten som skulle gå över vägen för första gången.



Vandringen mot mina 180 cm påbörjas.



13 jordsnurr och fortfarande obefläckad av vad som komma skall.



Ja, herregud. 14 och någonstans där började min ytterst förvirrade tonårstid.



15 år och förmodligen dryg och bitchig som fan. Precis tvärtemot nuläget.



Jag funderar över anledningen till varför, VARFÖR jag för en sekund tyckte att hey, det kan ju vara en skoj idé att lägga ut gamla bilder på mig själv. Avliva mig, snälla.

16 år btw...



18 år med en pinne i röven.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Och tänk att du är så gammal att Internet inte ens fanns när du föddes!



Ska du vara på BMC imorgon. Jag är där och kravlar.



//Cecilia

2011-05-17 @ 17:12:08
Postat av: Julia

Cecilia: Ja, tänk. Hjulet kom väl i den vevan. Nej, jag är hemma och tentapluggar tyvärr!

2011-05-17 @ 19:08:43
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Dan

Hey, jag heter Julia och är fjorton. Emo och tonårsuppror är mina intressen:D

2011-05-17 @ 19:49:34
Postat av: Simon

Varför ser du äldre ut som 13åring än som typ 15åring...:P?

2011-05-18 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<