Kan jag få spy lite galla på er?

Datum: 2011-05-20 Tid: 13:34:03
Tack.

Förståelsen över sjuksköterskors uppror mot låg lön ökar för var dag på denna anatomikurs. Det är helt galet vad vi ska kunna saker ingående.

För att vara helt seriös har jag nog aldrig pluggat så mycket sammanlagt i mitt liv som jag gjort inför nästa veckas tenta. Och kommer med största sannolikhet köra den ändå. Känns fint.

Notera att jag är uppe i sju!!!!1 jävla häften med instuderingsfrågor. 



500-sidors boken är som djurporr för min näthinna, enormt erotisk och tillfredsställande.



Kuggar jag kan jag ju i alla fall rama in alla mina mindmaps, sätta upp dom på väggen och le lite sött mot dem varje kväll innan jag ska sova.

(Det är nu ni ska skriva "Åh men gud vad synd om dig Julia. Du är min idol och jag kommer alltid att se upp till dig vad som än händer".)

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare! Du fixar det här!!! :D

2011-05-20 @ 16:00:54
Postat av: Simon

Jag funderar någonting liknande. ska rita ett stort fint Nefron och sätta upp på min vägg :)

2011-05-20 @ 22:14:02
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

Du suger :) <3

2011-05-21 @ 19:01:57
URL: http://szerafia.se
Postat av: Cecilia

Hur svårt kan det bli?! Allt i anatomi har två namn, utom dem som har tre eller flera! Haha.

2011-05-21 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<