Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

Datum: 2011-05-19 Tid: 11:15:28
Hej hej bloggen, hoppas ni läsare mår toppen idag tihihi =) ♥

Nejdå, skojade bara. Hoppas era liv suger precis lika mycket som mitt.

Jag tentapluggar och är så fruktansvärt less på att anstränga hjärnan så att det finns inte. Vill bara göra aktiviteter som icke kräver nämnvärt mycket tankeverksamhet.

Typ se Pirates 4 på bio. Åka och bada. Tanka ner Kungarna av Tylösand och stäckkolla, alternativt Jersey Shore eller annat lika dumt som man bara behöver ägna en hjärncell åt, eller springa in på dagis och rycka åt mig en teckning som någon unge ritat, slita sönder den och peka fuck you.



Det skulle vara kanonkul. Ovanstående aktiviteter får 3/5 retard-Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<