Hej hej hallå dagboken

Datum: 2011-05-03 Tid: 20:50:10
Lägesrapport:

1. Det har bosatt sig en snubbe i min näsa som inte är så trevlig.
Snubben heter Förkylniningshelvetet-från-sista-april.

2.
Jag förbannar mig själv att jag är en sådan latjävel att jag inte
fixat sommarjobb. Men det löser väl sig, sa hon som sket i vasken.
Någon som har några tips? Har hört något om att Malmskillnadsgatan
skulle vara ett nice ställe med schysst betalt.

3. Bränt mig på tungan. Slickade mig runt munnen, glömde bort att
jag är så het. Typisk otur.

4.
Jag väntar på att det ska drösa in massa bra bloggidéer i min skalle.
Men det gör det inte. Så ni får hålla till godo med det här inlägget som
kanske kommer tio-i-topp på sämsta skit jag någonsin skrivit.

Känner vibbarna av extrem intresseklubb.

Oj oj.

Håll i hatten vad jag kommer att få kommentarer på detta inlägg...

Kommentarer
Postat av: Simon

Kan man göra annat än att älska nr 3 <3?

2011-05-04 @ 14:54:40
Postat av: sofie

Åh jag skratta bra högt när jag läste 3an, min pappa kolla lite konstigt på mig:p hahah

2011-05-04 @ 15:14:00
URL: http://nattstad.se/SofieB
Postat av: Anna

Klart att du är het baby! ;)

2011-05-04 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<