Det är slut

Datum: 2011-05-16 Tid: 19:10:33
De som känner mig vet att jag har haft ett väldigt... intensivt, intimt förhållande med en person under en lång tid.

Men nu känner jag ingenting när jag ser honom längre. Mina känslor har totalt svalnat. Begäret att få lägga sig i soffan och bara moffa i sig utav honom är helt borta. Minns inte ens senaste gången vi umgicks...

En tår faller ner för min kind. Den som alltid har funnits där för mig, som hållt min hand genom livet, som tröstat mig när jag varit ledsen, som delat alla lyckliga ögonblick.








Cheezballz, jag hoppas att vi kommer att hitta tillbaka till varandra igen.

Ps. I love you.

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh nej! Hoppas ni hittar tillbaka till varandra!



:)

2011-05-16 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<