Topp tre saker jag är stolt över-lista

Datum: 2011-03-28 Tid: 19:25:16
1) Jag har en kompis som har nuppat med Brolle Junior.
Känner mig galet starstrucked och tror knappast att
jag kommer att uppleva något häftigare i mitt liv.

2) De få (ytterst få) gånger jag beställt endast burgare
och vatten på Donken. Eller traskar förbi chipshyllan likt
en travhäst med helstängt. Känns som att jag gör någon
slags världsinsats genom att motstå extra fett.

3) När någon misslyckas med att öppna en skruvkork, lämnar
över till mig, och jag slutför uppdraget. Då är jag king in the
castle, king in the castle resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Sälen

Åh, vad stolt jag är att få vara med på din lista!

2011-03-29 @ 21:53:34
Postat av: Dan

Min "kompis", jojo

2011-03-29 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<