Vad heter snigel på finska? Eller vänta, det har ju inte alls med saken att göra.

Datum: 2011-06-14 Tid: 20:54:55
Dryga med att powerwalka är att man blir lite rastlös efter en halvmil.

När man tröttnat på alla låtar på spotify, funderat ut vad ens framtida
barn ska heta och löst Palestinakonflikten, ja, då blir man lite lätt uttråkad
och börjar grubbla över vad man ska göra härnäst på sin bögiga lilla promenad.

När jag kommit till det skedet idag, satte sig hunden och bajsade rätt på en snigel.
Tänkte först att det kan jag ju blogga om!!!

Men vill inte sänka bloggen till den nivån, så jag skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jaha, vad ska dina barn heta då :)?



Simon, Simpmeister, Temon, Demon och Simona va :)?

2011-06-14 @ 22:41:15
Postat av: Johanna

2011-06-14 @ 22:59:55
URL: http://nm
Postat av: johanna

Gud så jag började skratta för mig själv när jag läste snigel-meningen. Helt underbart!!

2011-06-14 @ 23:01:10
URL: http://nattstad.se/johannaL

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<