Föräldraskap

Datum: 2011-06-14 Tid: 11:13:13
Det finns inte något som är mer korkat än att fråga sin mamma om man ser fin ut.

Eller jo, kanske.

Om en man kommer och frågar om du vill klappa kattungar bak i hans vita skåpbil
och du vevar med armarna och skriker "Ja, ja!" i förtjusning, det kanske är mer korkat.

Hur som helst, jag har i hela mitt liv fått samma svar. "Nej, det gör du inte Julia. Du ser
ut som ett knarkluder som har fått sparken, och det är ganska illa med tanke på att de
sällan har något jobb."

Ungefär så brukar det låta.

Och så avslutas det alltid, alltid med samma fras; Du har för mycket svart under ögonen.

Dödsdömt. Man gör ju exakt tvärtom vad sin mamma säger. Typ som när hon lärde en
att inte hoppa in i en skåpbil där en misstänkt ful herre påstår att det finns kattungar.
Detta gjorde ju att man lät sig våldtas av gubbslem var och varannan dag i ren protest
mot sina föräldrar.

Med andra ord, hela mitt liv har jag därför ägnat åt att smeta på så extremt mycket
svart jag bara kan.



Och vara extremt snygg, men det kommer ganska naturligt.

Kommentarer
Postat av: F-bag

Invänta PK-maffian efter det där inlägget. Väldigt hemskt av dig att skämta om våldtäkter..bry bry

2011-06-14 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<