Svar på fråga

Datum: 2011-06-26 Tid: 22:34:25
Fick ett stycke fråga i en kommentar på ett inlägg i min käkoperations-
kategori jada jada jada.

Hur som helst, frågan var om jag tyckte att mitt ansikte hade
förändrats något utseendemässigt.


Mina kompisar (när jag skriver kompisar menar jag mina chattpolare
från kamrat.se) säger att jag ser lite annorlunda ut. Har fått mer haka
(obviously) och tydligare drag (eller så har jag blivit så jävla gammal
att jag håller på att förmultna av rynkor och dom säger "tydligare drag"
istället för "sliten kärring", jag vet inte).



Och så kan jag ju le utan att se ut som ett miffo. Det är trevligt.

Jag har fått mina före- och efterbilder på hur jag såg ut. Tyvärr
måste jag gifta mig först innan ni får se dem, de är så fruktansvärt
ovackra att risken finns att jag aldrig får ligga mer om jag lägger upp
dem. Och jag skulle vilja ligga några gånger till i mitt liv, så ja, det
får som sagt var vänta.

Kommentarer
Postat av: F

looks awesomeo!!!

2011-06-28 @ 22:56:03
Postat av: Tove

Hej! Googlade lite på käkoperationer och snubblade över din blogg. Jag har precis samma problem som du verkar ha haft. Fick tandställning på högstadiet och tänderna blev rätt fina, men överbettet fanns ändå kvar. Nu när jag är 23 har tänderna flyttats tillbaka massor och jag överväger att göra en käkoperation för att verkligen få bort överbettet. Läste alla dina inlägg och blev väldigt peppad! En liten fråga bara, fick du betala operationen själv eller fick du något stöd typ försäkringskassan? Unjefär hur mycket får man räkna med att det går på? Tack på förhand/ Tove

2011-10-28 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<