Gårdagens konversation

Datum: 2011-06-24 Tid: 09:07:57
I busskuren.

Tjej (äldre än mig, verkar dock aningen mer retard än mig): Vad står det för roligt på dina byxor?
Jag: Mina? Ehh... Hello Kitty.
Tjej: Jag har Betty Boop på min väska.
Jag: Jaha. Ja, hon är ju lite mer fräsig.

Tystnad.

Tjej: Jag har Betty Boop på plånboken också.
Jag: Se där, vad fin.

Tystnad.

Tjej: Jag har henne i mobilen också.
Jag: Käften.

Det sista sa jag kanske inte. Men vad fan är det med folk. Vi lever i Sverige och där pratar man inte med människor man inte känner.

PS. Påminn mig (21 år gammal) att aldrig använda Hello Kitty-mjukisar igen.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

TREVLIG MIDSOMMAR ! :D

2011-06-24 @ 09:54:57
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha det där är ju nästan lika bra som samtalet mellan två iss:are på jobbet :P

Den ena är lång, långhårig och har Hello Kitty på sin hjälm,

Den andra är lång, renrakad på skallen med jordens skägg och har My little pony på ett skåp i sin bil:

Men my little pony ÄR faktiskt LITE TUFFARE än Hello Kitty! Så de så.."



haha man får höra mycket roligt på jobbet emellanåt.. =)

2011-06-24 @ 10:05:34
Postat av: Linda

Älskar verkligen din blogg. Den är helt klart bäst! :)

Synd att Golf galopperade på Eskilstuna. Men han såg riktigt fin ut, och travade bra. :)

Mvh Linda

www.carnalit.se

2011-06-25 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<