Minne från helgens fest

Datum: 2011-06-07 Tid: 23:30:09
Att återberätta något kul som hänt är lika trögt som att slicka på ett överkört
djur; det blir aldrig kul, hur man än försöker. Och med tanke på att jag är lite
smått efterbliven så blir det ju inte lättare. Men jag gör ett försök;

Scenario: Sitter fyra pers runt ett bord och äter grillat (viktig information).

Plötsligt kommer någon slags minitromb och sveper in över de
Alundska skogarna. Detta medför att min bordsgrannes papperstallrik
lyfter från bordet och kraschar lika lyckligt som Titanics jungfruresa
rätt över min bröskorg. Men vad är en fest utan potatissallad i sin outfit,
försökte jag trösta mig med när jag satt där som det miffo jag är och torkade
mig själv från diverse kladd i hår, urringning och kläder.

Hade jag fått den i ansiktet hade denna händelse klart fått fem av fem retards.

Nu får den fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<