Dream, dream, dream

Datum: 2011-06-13 Tid: 13:43:44
En utav de mest spännande statusuppdateringarna på facebook är vad folk har drömt.

Nej, nu var jag lite ironisk. Men eftersom jag saknar något som kallas liv, så läser jag
dessa updates ändå.

Håll i hatten vad folk drömmer avancerade och spännande grejer.

Jag drömde också inatt. Om bodybutter.

Jag gick runt och funderade på vilket bodybutter jag skulle köpa.

Den dagen jag slutar drömma efterblivet och drömmer så pass ball att det funkar som
statusuppdatering, den dagen kommer jag känna mig fulländad som människa.

Kommentarer
Postat av: Therese

min sambo drömde att han var tvungen att ligga med en ko för att försäkra kornas fortsatta överlevnad.....

2011-06-13 @ 17:45:15
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: Julia

Drömmar brukar ju vara en blandning utav verkliga upplevelser, det får mig att fundera över vad han har för en ko hemma som han ligger med...?

2011-06-14 @ 11:17:57
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<