Svaren

Datum: 2011-07-05 Tid: 12:21:34

Hur många läsare har du Jules!? Är grymlingnyfiken!

Svar: Nu under sommaren är det lite klent (fattar inte vad folk gör istället för att läsa min blogg, men nånting måste det ju vara), brukar ligga nånstans mellan 120-200.

Vad är det för fel på folk egentligen?
Svar: Felet är brist på vitamin C. Och bögarna. Det är oftast bögarnas fel.

Träffar du ditt ex något nu? Hur lång tid tog det innan du kom över det och kunde känna dig som singel och träffa vem du vill?
Svar: Nej, det gör jag inte. Vi var inte kära i varann på slutet, så det var inte så mycket att komma över. Jag höll mig lugn ett tag dock eftersom jag fortfarande hade tandställning och var svullen efter operationen så min raggfaktor var inte jättehög just då ;)

Ska vi ligga ikväll? Med varandra alltså.
Svar: Frågan är inte om, frågan är hur och var!

Rubban saknar Julet... När ska vi ses? :D
Svar: Julet saknal Lubban som fa-an. Vi borde ses varje dag i resten av våra liv, jag kan börja till helgen!

Låg vi igår?
Svar: Jag försökte, men du var lite seg på att släppa till.

Var blekte du tänderna och ja... funka det eller?
Svar: På en klinik i Uppsala, BrilliantSmile-metoden kan du googla. Dom blev ju inte kritvita, men bra mycket bättre i alla fall och jag blev nöjd. Kommer nog göra om det om ett år igen.

Har du några piercingar/tatueringar?
Svar: Piercing i tungan och en tatuering över höften/revbenen.

Varför viftar hästar på öronen när dom dricker?
Svar: Alla hästar raggar vid vattentunnan, det är när dom får lite feeling för någon fräsig shetlandsponny som det börjar rycka i öronen.

Finns det några typer av människor du bara hatar, typ personligheter? Oroliga, avundsjuka, alldeles för glada osv? (Och här kan man lägga till ett "isf vilka (: <3" fast det är så FULT dör.)
Svar: Haha. Nej, kan man väl inte påstå. Dom flesta människor är ju snälla när man väl känner dem, precis som kossor. Sånna som är i ett förhållande och är fastklistrade med varandra skulle jag nog säga isf hihi <3

Favoritdrink? Så ja vet vad jag ska bjuda på;)
Svar: Jag har tre; daiquiri, daiquiri och daiquiri! ;D

Hur kan du vara så bra? Så otroligt intelligent, medveten och häftig? Hur gör man för att bli som du?
Svar: Det är medfött och går tyvärr inte att lära ut.

(Den sista frågan skrev jag absolut inte själv.)

Kommentarer
Postat av: Simon

haha, ooh Julia. Jag älskar dig XD

2011-07-06 @ 09:28:18
Postat av: kajsa

Hahah! Älskar svaret på varför hästarna viftar på öronen när dem dricker :)

2011-07-07 @ 15:53:50
Postat av: Tilde

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 15:34:25
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<