Händelserik dag

Datum: 2011-07-29 Tid: 20:13:06
Håll i hatten för här kommer intresseblåsten.

Har planerat sticka ut på lajbans imorrn, därför tvingade jag mig själv till mastodontplugg idag för att kunna bära omkring på en systemkasse och sno dragspelstiggares pengar imorrn med gott samvete. Jag har tryckt in information om mag-tarmabsorption idag och alla dess enzymer. Till er som är slightly retardet; nej, enzym är ingen figur i Star Wars. Men jag är inte den som ska döma, med tanke på att jag bara kan räkna till sju och sen behöver jag fråga en vuxen.

Hur som. Jag har pluggat som ett as helt enkelt

För övrigt så är Gud en pain in the ass och pissar mig i munnen just nu. Visdomstand på G. Om min tand hade facebook skulle jag spamma hans vägg med porrlänkar, hacka hans konto och trycka Gilla på Darins och Eric Saades fansidor och skicka relationship-requests till alla hans ragg.



Sedan skulle jag säga åt min tand att suga min röv.

Kommentarer
Postat av: A

HAHA, du är ju klockren!

2011-07-29 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<