Nyår

Datum: 2011-01-01 Tid: 18:30:57
Hade ett jättebra nyår.

Åt mat hemma hos mamma och pappa med deras kompisar
på 40+. Det bjöds på gratinerad hummer till förrätt, varmrätt
entrecôte med egengjort Café de Paris-smör, potatiskaka och
varm sparrissallad. GOTT sammanfattar väl det hela.

Efterrätten missade jag, för då pallrade jag mig iväg till Östhammar
mot Johan och Anna för lite partajande, med luftmadrass, sovsäck
och kudde i högsta hugg ifall det inte fanns någon sovplats. Alltid
redo!


Kameran strejkade givetvis, så två bilder får sammanfatta kvällen.
Hmm.



Hummern.



Sara, jag och Anna. Lägg märke till min party-fez.

Kommentarer
Postat av: Sälen

Du är en riktig fez-prisse, Julia!

2011-01-05 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<