Mitt i särklass sämsta köp ever

Datum: 2011-01-29 Tid: 11:44:00


Spetsbody från H&M stl. 36.


Jag är en rätt liten person på alla håll och kanter. Min överkropp
är liksom inte mer än en tvärhand hög. Då kanske ni förstår hur
extremt liten den här saken är när jag säger att jag har feta sår
i arslet efter en kvälls användning. Den skar in på ställen jag inte
visste att jag hade. Att gå på toa krävde en hel process av grävande
för att få ut fanskapet lång därinnefrån... nånstans.

Anledningen till att jag köpte den var att det var en del utav min
outfit igår...

Stay tuned, more to come!

Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha. låter obekvämt. men det är väl priset amn får betala för en bra kostym. För mig är mina bröstvårtor sönderskavda då skjortan är llite väl grov =(



men det var det värt:D

2011-01-29 @ 13:29:09
Postat av: linaa vikken pina

Haha stackare hoppas du läkt!;)

2011-02-06 @ 18:42:18
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<