Kvällens funderingar

Datum: 2011-01-06 Tid: 21:34:43
Diskuterade one night stands senaste gången med tjejerna.
Några tycker att det är skönt att inte känna den man ligger med.
Att veta att man aldrig ses igen.

Själv tycker jag att det skulle känns läskigt att pöka med någon
jag inte vet vem det är eller har pratat med tidigare. Först och
främst med tanke på alla psykon som finns. Sen vet jag inte om
jag skulle gå igång så otroligt mycket på en okänd människa att
jag bara vill hem till sängen och slita av mig kläderna. Det skulle
väl isåfall vara om han var extremt snygg, intelligent och rolig.

Är ju dock inte alltför ofta man råkar stöta på den
sortens personer ute på krogen.

Vad tycker ni?



Låten har inget med texten att göra, men den
är så jävla bra bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<