Beställt

Datum: 2011-01-31 Tid: 18:49:54
...en ny dress. Det skär i mitt ömma hjärta att behöva
dissa min gamla orangea, men tyvärr kommer våra vägar
att skiljas, och du kommer att ersättas av följande:




Ringde en något förvirrad finne på min dress
jag har utannonserad idag.

Han:
Är det du som säljer en bil?
Jag: Hmm, nej, men jag har en travdress på annons.
Han: Just ja! Jag ringer dig snart. *Klick*

Tio min senare.


Han: Är det du som säljer en ponnytravare?
Jag: Nej, en travdress.
Han: En sulky? Hur stor häst har du haft den på?
Jag: Nej, jag säljer en dress man kör trav i.
Han: En sele?
Jag: Nej, alltså en jacka och byxor som man har på sig.
Han: Jaha, men jag behöver en ponnytravare. Hej.

Blev tyvärr ingen affär.

Kommentarer
Postat av: L O T T E

2011-01-31 @ 19:06:32
URL: http://lottesvarld.blogg.se/
Postat av: L O T T E

Sv: Jo, jag fick för mig att jag skulle starta en hästshop här i Hässlehåla (där jag bor) eftersom det inte finns något här. Hade varit lite spännande :P

2011-01-31 @ 19:07:32
URL: http://lottesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<