Återbesök imorrn

Datum: 2011-01-10 Tid: 22:40:29

Till käkkirurgen för att kika hur det står till med käften.

Och jag hoppas. Jag hoppas så fruktansvärt, enormt
innerligt att farbror doktorn kommer att säga "Fan vad
perfekt allt ser ut, rycker ut tandställningen bums, hej
hej never come back!".

För det är inte kul att vara 21 och ha tandställning.
Lider är väl att ta i, men det är inte långt ifrån hur
jag känner det.

Såhär ser skiten ut:



Jag är jättenöjd med resultatet efter operationen,
men man kommer inte kunna vara helt lycklig
förän skrotet är väck.

Nedan följer två gamla bilder på hur jag såg ut
förut;

 

Hakan satt liksom för långt bak.
Visst är det skillnad? 


Kommentarer
Postat av: ida

Yes, jag ser skillnaden! Så fin du blivit, all svullnad borta och NU TANDSTÄLLNINGEN OCKSÅ alltså grattis gånger tusen vännen. <3

2011-01-11 @ 21:15:49
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<