Lite stolt över mig själv

Datum: 2011-02-14 Tid: 16:57:58

I både grundskolan och gymnasiet har jag alltid gjort allt
i sista sekund. Prov började jag plugga till kvällen innan
klockan nio. Inlämningsuppgifter gjordes på rasten före
lektionen den skulle vara inlämnad, och så vidare.

När jag började på universitetet bestämde jag mig för att
nu ska det bli ändring på det här.

Så nu är jag faktiskt klar med min hemtenta som jag har
suttit och jobbat med i några dagar. EN VECKA före
inlämningsdatum! Mah gaaad, vad har hänt med mig?!


Kommentarer
Postat av: Therese

bra jobbat kusin!! :) Fortsätt så!!

2011-02-14 @ 20:20:26
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: mia

Jag är likadan, jag måste också lära mig!!

2011-02-15 @ 12:20:22
URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/
Postat av: Joz

samma sak här! men gymnasiet gick man för att man var tvungen. nu går vi sånt vi är intresserade av så det peppar :D jag är också klar med allt som ska vara inlämnat på fredag. good girls!!

2011-02-15 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<