I'll be back in a moment!

Datum: 2011-02-10 Tid: 20:33:02

NU. Nu är tandställningsskiten borta! Och iiiiingen är lyckligare
än jag! Slickar mig själv 24/7 i munnen för det är så sköööönt
att vara skrotfri! Gissar att känslan på frihet är jämförbar med
Mandelas när han kom ut ur finkan.

Ida, jag lägger upp bild imorrn! :D

Lite dålig bloggning just nu eftersom vi har sjukt (sjukt, hehe)
mycket i skolan. Hemtenta och PM klart om 1,5 vecka, så jag
sliter på likt en packåsna med det.



Idag har vi tränat venprovtagning på hightech-dockor
med riktiga blodådror. Mycket nöjd klasskompis Sophie
på bilden som prickade rätt.


Kommentarer
Postat av: ida

wiiiie längtar!

2011-02-11 @ 17:13:12
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<