Att skämma ut sig

Datum: 2011-02-22 Tid: 20:40:06
Dom som känner mig vet att jag är något av en expert.

Trots att jag har ganska mycket pinsamt gnagandes på samvetet,
så är den EN töntig sak som alltid är lika jävla pinsam.

Det är när man halkar. (Varför är det så pinsamt egentligen?)

När man ligger där och sprattlar som en säl i en snödriva, har med
säkerhet gjort något ohäftigt utrop som "Waaah!" innan fallet, och
det är folk omkring som ser hela spektaklet.

Varför skrattar man inte bara åt det? Istället reser man sig upp fort
som fan och liksom låtsas som om inget hänt.

Och ja, det var jag som drog på arslet utanför BMC igår.

Kommentarer
Postat av: sanna

haha! Julia hellre släpa upp sig som blixten än som mig som ligger kvar och as flabbar speciellt om någon kompis är med.. dom skäms och släpar upp mig.. Haha så ibland är det bättre att skämmas lite.

2011-02-22 @ 22:35:00
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Simon

Man får offra sig för att omvärlden ska få skratta ibland ^^

2011-02-22 @ 23:56:01
Postat av: Lina

När man går iväg kollar man sig runt ifall någon såg en också.. ;)

2011-02-23 @ 11:12:15
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<