13 månader sen

Datum: 2011-12-14 Tid: 22:20:32
Fick önskemål om att skriva ett inlägg om hur jag det står till med
mig och min käft idag.

Vill börja med att jag är så sjuuukt nöjd att jag gjorde detta. Det
förändrade mitt liv, om man ska vara lite emo. Inte bara på det sättet
att de råkade såga upp i hjärnan, vilket har lett till att jag inte kan sluta
dreggla och konstant säger könsord, utan också positivt.

Jag har fortfarande lite känselbortfall på sidorna om hakan, bara
centimeterstora ytor. Trycker man där så ilar det i tanköttet, wierdo. Tror
nerverna super på jobbet om man ska göra en jämförelse. Absolut inget
jag tänker på förutom när jag står och klämmer finnar, typ.

Minns när jag fortfarande hade hela hakan utan känsel, när den var
som en stor död köttklump. Jag var så himla glad och tänkte att det
gör ingenting om det alltid kommer att kännas såhär, lyckan över fina
tänder var större. Och känselbortfall låter värre än vad det är, man
tänker inte på det förutom när man petar just där.

Här kommer mina före- och efterbilder. Och snälla,
onanera inte till dem.


FÖRE:





EFTER:



Nyopererad, pigg och freeesh:



Ett halvår senare:





Frågor på det?


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh härligt att läsa! Min operation har gått jättebra, ville bara säga det! Självklart svullen som du, men mår prima skinka! Kram

2011-12-17 @ 13:52:02
Postat av: cecilia

lust att skriva ett pepp inlägg till någon som tvekar? får fan adhd här hemma. se ut som 12 år med tandställning. känns ju lite små jobbigt.

2011-12-18 @ 00:47:54
URL: http://ceciliaahanssons.blogg.se/
Postat av: Tia

Hej! Jag moste namligen ockso genomgo e kakoperaton,fast jag har dock en utotstoende haka och underbett, ser galen ut! sorry men bor i i sverige for tillfallet, har darfor inte de sista bokstaverna i alfabetet.Ialla fall so undrar jag om du sjalv bekostade operationen? eller stod forsakringskassan for det? Dessutom undrar jag om du ar over 21?

Detta skulle hjalpa mig nogot enormt! tack!

2012-02-21 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<