Obetalbart

Datum: 2011-08-04 Tid: 13:29:01


Läs här.

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om den här artikeln, men jag ska fatta mig kort.

Aldrig tidigare har jag fått samma känsla av "You had me att hello" efter att ha läst "De lade upp en bild på – ursäkta uttrycket – ett sprängt anushål, säger Linda." (här snackar vi terrorattentat av högsta rang! Norge och World Trade Center kan slänga sig i väggen).

Om inte skaparen till denna artikel vinner Stora Journalistpriset så hoppas jag innerligt att hon åtminstone får någon slags guldpenna på en gala.

Kommentarer
Postat av: Therese

hahahhaha, Det här är min mardröm, det värsta som kan hända...........................................................att få bloggen hackad.....?!!

2011-08-04 @ 20:28:28
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: Julia

Och fyra timmar på att skriva ett blogginlägg. Alltså det är så fruktansvärt kul att jag dör.

2011-08-04 @ 21:14:23
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<