Inte för att verka negativ

Datum: 2011-08-02 Tid: 11:11:10
Eller jo.

Ibland (rättelse, ganska hela tiden förresten) är statusuppdateringarna på Facebook så otroligt efterblivna och tråkiga så jag får lust att stänga in mig i ett mörkt rum och aldrig komma ut igen.

- Men läs dom inte då Julia ditt offer, tänker ni.

Jo, det måste jag eftersom jag inte har något liv. Jag läser verkligen alla statusuppdateringar på en dag. Och så har jag en liten tvångstanke att jag måste anteckna ner dom i ett litet rosa block som jag sedan lägger under huvudkudden.

Och då, mina vänner, vore det väl lite roligare om jag fick annat i mitt lilla block än "Jobba, suck...". Eller den värsta av alla; "Fint väder, gilla!! :)". Jag gillar att mitt missfall till lillebror på tre år som sitter instängd i en bur och äter på sina egna fötter skulle kunna få fram något vettigare, får jag lust att kommentera. Men jag kontrollerar mig alltid.

Varför ser man aldrig typ "Jobbar 09-17 :) Sen hem och slå på kärringen lite. Om hon inte har lagat mat, fyfan. Sedan skrika mig hes i soffan till det hetsiga programmet Sommar med Ernst".

Kom igen liksom, var lite ärliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<