Jag kommer inte på någon bögig rubrik

Datum: 2011-08-01 Tid: 23:40:00
Idag är det måndag. En fin dag som jag lär minnas.

Har varit totalt upptagen med att inte ha något liv, sjukt ansträngande. Satt och dunkade mitt huvud i bordet och straffade mig själv genom att dricka mjölk blandat med hundbajs samtidigt som jag vaggade fram och tillbaka i fosterställning med mascara rinnandes under ögonen och lyssnade på BSB - Tell me why på repeat och tänkte att det här ska jag fortsätta med, tills då. 





Nu dricker jag champange och dansar omkring i små nätta cirklar till R. Kelly - The worlds greatest.

Eller ja, vore det inte för att skumpa smakar armsvett och jag går på LCHF hade jag lätt gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<