Varför skaffade jag inte guldfiskar istället

Datum: 2011-04-25 Tid: 20:10:58
Sånna här bilder har jag massor utav i min mobil.



Och det är inte för att jag är en kass fotograf. Eller jo, det också. Men
då jag har en häst vars främsta uppgift här på Tellus är att göra livet surt
för sin ägare genom att inte vilja bli infångad, har jag kommit på en
taktik.

Jag smyger fram och låtsas ta kort på honom. Eller låtsas, har fått för
mig att hästfan har 225 i IQ och därför måste jag fota han på riktigt för
att det ska funka att lura honom.

Hur som helst så funkar det rätt bra. Eller typ två gånger gjorde det det.

Om det var någon som hörde en blondin med rabies skrika något i stil med
"Jävla hästjävel jävlar skit fan satan!" idag och i desperation kasta
grimmorna efter dem så var det nog inte jag.

Om ni däremot hörde någon som sköt med ett hagelgevär så kan det ha
varit jag.

Hehe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jag är sååå glad att jag inte har det problemet med mina ponnyer, men varmblod...

2011-04-25 @ 21:42:00
Postat av: Annelie

Hahaha du är klockren Julia :D man får sig alltid ett skratt när man läser din blogg.. Puss!

2011-04-25 @ 23:03:29
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<