Belöning

Datum: 2011-04-20 Tid: 22:05:57
Fick följande idag på Fejjan:



Jag måste ju belöna denna fantastiska varelse. Först tänkte jag ge henne
pengar. Sen kom jag på att jag är pank. Så det jag har att erbjuda är helt
enkelt ett ligg.

Sen vill jag tillägga att det är så sjukt upphetsande att få kommentarer
på bloggen. Typ en procent av er släpper taget om er cheeseburgare och
Joltcola och skriver några rader. Resten har inte hajat grejen.

Glädjen när det ploppar upp en ny eller när någon ger sig till känna att
dom läser är julafton, påskafton, födelsedag, löningsdag, att vakna utan
baksmälla, att hitta en tjuga, att fånga ett örhänge preciiiis innan det åker
ner i handfatet, att leta igenom hela lyan efter någonting onyttigt att stilla
sin sockerabstinens med men hittar inte ett skit och när man precis ska ge
upp så hittar man ett intorkat gelehallon under soffan. Allt det tillsammans,
så kul är det med kommentarer.

Får ju liksom inte ens elaka! Så kanske ska reta upp er lite;

JAG HATAR ER ERA JÄVLA BLOGGLÄSARJÄVLAR OCH JAG HOPPAS ERA LIV SUGER!

So come on. När jag till och med blir skitglad för "Tja du är värdelös" så
borde det ju inte vara så svårt. Skriv så ska jag belöna er också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh jag vill inte kommentera med risk för att låta stalkish då dina inlägg faller mig mycket i smaken. Det blir liksom som att kolla på South Park, en explosion av skratt både i huvudet & nere i magmusklerna. Underbart. Gillar det faktum att jag låter sofistikerad med den här kommentaren också. Hihi.

2011-04-20 @ 23:07:54
Postat av: Nils

Om det skulle finnas en Bjurman approved-logo så skulle jag kunna sätta den på den här bloggen.

2011-04-20 @ 23:08:16
Postat av: lejonclou

Hahahaa superbra belöning ;) hihi

2011-04-21 @ 00:06:54
Postat av: Annelie

aa puss påre ;)

2011-04-21 @ 05:05:42
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Om du nu behöver bekräftelse så visst, din blogg är den bästa ;) Så är det bara, jag får ont i magen av allt skratt och blir helt besviken när du inte gjort ett nytt inlägg! Då rasar halva min värld..

2011-04-21 @ 07:56:53
Postat av: Joz

Juules for president! PUSS!

2011-04-21 @ 09:15:50
Postat av: L O T T E

Jag läser såklart också din blogg Julia, och den ÄR grym!! ;)

2011-04-21 @ 11:39:28
URL: http://lottesvarld.blogg.se/
Postat av: Debban

Vi kan säga att jag är ditt största fan ;) Läser din blogg så fort jag har tid o inte min Lillfis käkar upp all tid jag har.

2011-04-21 @ 14:20:06
Postat av: Anna

Hej bästa Julia! Looooove your blogg! Skit i sjuksköterskeutbildningen, bli endast bloggerska!!!! ;) hehehe

2011-04-21 @ 15:44:12
Postat av: Therese

kusse, din blogg är feeeet! ;P

2011-04-21 @ 20:47:17
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: Emilia

jävla rishög!

2011-04-22 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<