Till minne av mitt hår

Datum: 2011-04-21 Tid: 21:19:05


Typ klockan sju med blekmedel i utväxten, fullständigt ovetandes
om vad som komma skall. Ser man ju på det fräsiga peacetecknet.

En timme senare sa 50% av mitt hår fuck you och valde att lämna
min skalp. I ren protest att jag bleker en gång i månaden antar jag.

Så. Det var ju kul. Att jag är flintis innan sommaren är alltså en ganska
säker spik om någon hade tänkt att spela i hårlotteriet.



I höst kommer jag att se tillbaka på bilder som dessa och gråta för
tre saker;

a) att jag hade hår b) att jag var så fruktansvärt jävla nördig att jag tog
kort på mig själv i en spegel och c) att jag den midsommaraftonen blev
kraftigt mobbad av typ Malin Olofsson för att jag hade en vissen krans.
Du kan ha en vissen krans!!! kontrade jag med. Efter att ha kollat igenom
bilderna i kameran idag kan jag konstatera att nej den var inte vissen, den
var fan rutten.

Jag hade fel, för första gången i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Joz

Hahahhahha! Förlåt, skrattade åt "en rutten krans". Om det känns bättre kommer min kalufs snart också falla av. Inte lätt att va blondin!

2011-04-22 @ 15:53:51
Postat av: malin

hahaha förlåt julia, men den var faktiskt lite vissen </3 bättre lycka denna midsommar!

2011-04-25 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<