Milstolpar i mitt liv

Datum: 2011-04-04 Tid: 20:37:35
När jag fick reda på att Bananer i pyjamas var dubbat
Förvirring. Tomhet. Världen upp och ner. Ord kan inte beskriva chocken.
Plötsligt började jag ifrågasätta hela världsexistensen och inte bara "Vad
kan Mus-i-ett-hus-butiken heta på riktigt?"

Första gången jag såg sex på film
Mitt liv blev aldrig sig likt igen.

När jag flashade mig för en naprapat
Skulle fixa höften. Hade inte tänkt så långt att man skulle bli tvungen
att ta av sig brallorna. Hade de absolut minsta trosor som gick att hitta
i min troslåda på mig. Och som extra plus i kanten var de genomskinliga.
Efter den incidenten har jag börjat med att tänka ett steg längre.

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, minns att min kusin har berättat samma historia. fast han var sjukgymnaset:)



smått pinsamt för båda parterna...

2011-04-04 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<