Har aldrig mått sämre

Datum: 2011-04-27 Tid: 16:04:31
Eller jo. Men för att fiska sympati så låter det bättre. Gårdagen:



Bakisångesten ligger tät som en dimma. Känns som att jag har sålt
smöret men tappat pengarna. Och hittat på dem igen, men då har
någon uteliggare pissat på dom.

Oklart om det var den märkliga potatissalladen igår eller alkoholen
som gör att jag velar mellan att gå och spy eller hänga mig.


Igår såg jag ut såhär. Nu ser jag ut som skit.
Precis
som det ska va. Allt är i sin ordning.

Kommentarer
Postat av: mia

din blogg är grym, as rolig!!

2011-04-28 @ 08:24:23
Postat av: johanna

haha, sjukt hur dåligt man kan må och ändå fortsätter man, otroligt!

2011-04-28 @ 14:31:39
URL: http://nattstad.se/johannaL
Postat av: Jenny

Fin bild :) du är alltid lika snygg!

2011-04-28 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<