Monté-SM

Datum: 2010-09-11 Tid: 22:18:27
Gick så himla bra.

Hade inga förväntningar innan, eftersom Monita är ganska svårriden och
galoppbenägen. Men när starten går hakar vi på Gumino och ligger runt
15-20 meter bakom hela tiden. Knappar till och med in lite ett tag när
hon fick upp ångan rejält, satt bara och höll ungefär. Men i sista sväng
blev hon lite less och tröttnade, la av en galopp. Men klara tvåor blev
vi, LYCKA !!

Och tiden? 1.47,5 ! Helt otroligt! Bara fyra tiondelar ner till svenska
rekodet för ston. Hade hon inte lessnat på slutet hade vi nog hamnat
på 46.

Är så oerhört glad över detta, att jag fick chansen att rida en riktigt fin
häst (och att jag fick visa att jag också kan!).





Kommentarer
Postat av: carro a

det är ju asbra! grattis så jäkla mykke!!!

2010-09-12 @ 22:13:14
Postat av: Emma

jag tycker alltid du brukar "visa att du kan", du vinner ju monté jämt, går alltid bra ju. Helt ärligt den bäste ponny ryttarn vad jag anser. STORT grattis iaf! :D

2010-09-13 @ 14:14:21
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så jättemycket! Och tack Emma, vilka fina ord, det värmer !! :)

2010-09-13 @ 17:26:11
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<