Saker jag längtar efter att få göra

Datum: 2010-11-29 Tid: 10:06:14
1. Sova på mage
Eller sidorna, eller upp och ner och bak och fram.
Efter två veckor av ryggsovande är jag tämligen less.

2. Smacka i mig en påse cheezballz
En, minst tio givetvis! Gimme gimme gimme!
Fick tipset igår att doppa cheezballz i läsk och sedan suga
i mig sen upplösta bollen, men såå desperat är jag inte... än.

3. Peela ansiktet
Har gjort ett tappert försök, men när man inte har känsel
i halva känns det bara konstigt. Får vara pizzaface ett tag till.

4. Jäspa & nysa
Bara släppa loss och låta det komma.

5. Tugga
Ge mig era segaste köttbitar, winegum, cykelhjul, inget är
omöjligt! Här ska tuggas och malas i all evinnerlighet.

Edit: Glömde nästan det viktigaste av allt...


6. Le
Aldrig behöva sätta en hand för munnen eller tänka på att
hålla ihop läpparna. Här ska SKRATTAS! Längtar.

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahah :'D

"bara släppa loss och låta det komma" hahahhaha

Gumman, jag har två cykelhjul. Du kan få ena! :D

2010-11-29 @ 11:11:34
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: ida

Angående mat så tänker jag fasen inte börja äta normalt förrän åtminstone en månad efter operationen! Jag har ju till och med skrivit en lista på olika sopprecept! XD

Fast man blir kanske trött på flytande föda... (du verkar ju ha blivit det iaf ;))



Är du alltså nöjd över att du kan tugga vissa grejer nu (typ tårta?) ;)

2010-11-29 @ 11:14:02
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: ida

Rättelse: inte tugga, utan snarare pressa med tungan, eller hur?

2010-11-29 @ 11:15:14
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<