Ny kategori

Datum: 2010-11-07 Tid: 19:00:58

Fixat en ny kategori här till vänster, döpte den till "Min käkoperation"
där jag har sorterat alla inlägg som på något sätt handlar om mina
tänder. Har själv suttit som besatt och googlat käkoperationsbloggar
och då är det smidigt när det finns en egen kategori.

Och kommer att bli en hel del om det framöver,eftersom det bara är
en vecka kvar imorgon. Börjar bli extremt nervös...



En kort film som visar vad som ska göras, fast för mig
blir det bara underkäken som flyttas.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fyfan, fyfan, fyfan, inget peptalk från mig inte. Nej då, du kommer bli urtjusig(are) när vi väl känner igen dig igen. Kollade på videon och svävade genast iväg i tankarna hur små osteocyter kommer bilda nytt fint ben! Jag är störd jag vet! Kram

Och som vi brukar säga, smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

2010-11-08 @ 22:10:43
Postat av: Julia

Haha, tack så mycket Cissi! Varför har jag en läkare när jag har dig ;)

2010-11-08 @ 22:51:58
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag är faktiskt ganska glad över att ja inte valde operationen! skulle nog inte klarat av att ligga stilla inne på ett sjukhus eller hemma;)

2010-11-23 @ 21:30:02
URL: http://minpolleochjag.bloggplatsen.se
Postat av: Andrine

Hej! Såg att du gjort en käkoperation, funderar själv på en sådan men kan aldrig bestämma mig, är så rädd för op och ifall man inte skulle bli nöjd. Maila gärna :)



Andrine

2011-03-06 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<