Läget idag, fredag

Datum: 2010-11-19 Tid: 17:07:14
Fyra dagar har gått.

Ska försöka sammanfatta min upplevelse lite.

Jag hade föreställt mig mycket mera smärta.
Smärtan för min del har inte varit farlig alls.

Det som har varit jobbigast är att jag har absolut noll
energi. Får inte i mig speciellt mycket mat, vilket gör att
jag knappt orkar titta på tv. Har gått ner nästan tre kilo
sen i måndags. Att skriva de här inläggen har fan tagit
flera timmar, hjärnan går på halvfart efter alla tabletter.

Svullnaden är jobbig. Gör ont att försöka borsta framtänderna,
och jag undviker att se mig själv i spegeln. Svårt att prata,
kan inte öppna eller stänga munnen mer än ett par millimeter.

Annars tycker jag att det har varit en okej upplevelse. Läkaren
sa dessutom att han inte hade sett några nerver när de cuttade
upp mig, så förmodligen kommer jag få tillbaka all känsel, lycka!
Just nu känner jag inte så mycket av underläppen, men tur är väl
det så svullen som den är...



Haha, fick en chock när mamma hämtade ut receptet på
sånna där måltidsersättningsdrycker från apoteket. Tre
jävla lådor, och då tog hon bara ut hälften. Har ätit EN idag.
Sen ett glas nyponsoppa. Känner mig inte speciellt hungrig,
men det kommer väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<