Halloween

Datum: 2010-11-01 Tid: 21:49:02


Bimbobilden var obligatorisk för att göra outfiten komplett.

Hade en ruskigt bra lördag. Började med rejäl förfest hemma hos Johan
och Anna. Otaliga shotrace resulterade i ett gäng bra fulla personer, men
fullast var ändå Rubban, haha!



Inga bilder från Bowlan, men shejkade loss med Sara till stängning :)
Helt galet med folk, kom dit "i tid" kvart i elva, stod i kö minst en halv-
timme, och strax efter vi gick in tog dem inte in fler folk.

Dagen efter missade jag först bussen hem. Gick och shoppade lite
onyttigheter på Konsum för att slå ihjäl dötid. Trodde jag, när jag
försöker betala står det bara Fel kod... Kollar kortet, och vafan, står
ett killnamn på det som jag inte har en aning om vem det är eller hur
jag har fått det kortet?! Spärrade mitt lilla kort som är på vift någonstans.
Hoppas du har det bra!

Kommentarer
Postat av: Rubban

Eeeeeh, Rubban va bara lite glad i hatten...! ;)

2010-11-03 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<