Don't likes i bloggar

Datum: 2010-11-03 Tid: 20:36:09
1) Videobloggar

Anledning: har för kasst internet för att kolla. Tar en halvtimme att
ladda och sen är de oftast inte alltför intressanta.

2) Tävlingar

Deltog en gång i en tävling på en blogg. Det gav pluspoäng om man
skrev en text med några speciella ord. Fyra personer deltog. Jag skrev
en aaaasfyndig text, ingen annan gjorde det. Vann jag? Nej. Dålig
förlorare, JA. Inga fler jävla tävlingar!

3) För mycket update

Hinner man ju inte läsa. Kvalitet före kvantitet, liksom.

4) Massa bilder

Läser faktiskt hellre mycket text. Samma anledning som 1) igen, datorn
hinner ta självmord innan 23 bilder har laddats klart. Och iphonen ska
vi inte tala om...

5) Låtar och låttexter

Är ju inte sådär jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: L O T T E

sv: haha ja precis! jag har blivit så jävla skadad att jag går och GLOR på folk om de har märkesväskor eller så. Är det en äkta LV..hmm det måste fan va en äkta. Högavlönade jävel...! ;)

2010-11-03 @ 21:20:37
URL: http://lottesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<