Återbesök

Datum: 2010-11-24 Tid: 16:17:25
Återbesök på Ackis idag. Allt såg bra ut, wie! Satte in
gummisnoddar från över- till underkäke för att fixera
bettet rätt. Thanks, nu pratar jag ännu sämre... Sjuk-
skriven året ut, känns mycket bra faktiskt.

Tänderna har redan flytta sig. Nu kan jag bita ihop!
Och det känns galet overkligt att jag faktiskt biter
ihop med framtänderna!!!! Förr satt framtänderna i
underkäken liksom en centimeter längre bak upp i
gommen.

Jag är så himla glad att jag har gjort det här. Det kommer
bli så bra. Även om det har varit jobbigt, är det inte alls så
jobbigt som jag hade föreställt mig det.
SATSA
om ni också står inför samma val!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att det börjar bli bättre! Och bättre kommer det bli! Kram!!

2010-11-24 @ 17:57:20
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: cecilia

Hoppas att jag också vågar. Får fan smått panik när jag tänker på det ens..

Antar att det är värt det.

2011-07-18 @ 19:17:56
URL: http://ceciliaahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<